top of page
  • Writer's pictureMakeup by Vithursa

Välkommen till min nya blogg.

Som sagt. Välkommen in hit till min magiska värld. Jag kan redan nu säga att du kommer trivas på min nya blogg om du gillar skönhet. Givetvis är du välkommen i annat fall med då bloggen kommer vara unik - då den kommer handla om mig, mina visioner, min vardag, mina mål m.m.


Ni som känner mig behöver knappast en introduktion. Men jag kör en kortare variant ändå - för de som inte känner mig.



Jag är en tvåbarnsmamma på 27 år. Jag är från Stockholm men är idag bosatt i Borås tillsammans med min familj; maken Daniel, 2-åringen Niláh-Valentina och minstingen på 5 månader Florenzia-Nisháni. Jag är i grunden en legitimerad arbetsteraput men en otrolig passion för skönhet och mode. Jag tycker även om att baka och pyssla.


Jag har gjort en del privata sminkjobb för olika typer av event, men även tipsat om vad som skulle fungera till vardags för de som önskat en konsultation kring det. Nu har jag börjat utöka min hobby och tar fler kunder och uppdrag. För mig är det alltid viktigt att kunden blir nöjd och därför gör jag mitt yttersta och ger mig aldrig själv om jag inte är 200% nöjd. Jag är villig att tänka utanför boxen och prova nya utmaningar.


Annars är jag en rätt så lätt person att ha att göra med. Jag vill behandla andra som jag själv vill behandlad. Därför vill jag också hålla en öppen dialog med er läsare samt mina kunder för att ni ska få göra er röst hörd. Hur skall jag annars förbättras i mitt arbete här på bloggen och i min hobbyverksamhet?





Ja. Det var väl lite kort och gott om mig. Vilka är ni som kikar in här? Kommentera gärna.


80 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page